martes, 17 de mayo de 2011

FOTO DEL MES: TURQUIA

Con este post inauguramos el apartado FOTO DEL MES dentro de la sección de Bloggers por el Mundo del blog de Panasonic. Cada mes colgaremos varias fotos para que votéis la que más os guste y una vez tengamos la ganadora será publicada en el blog de Panasonic con una descripción en la que podréis descubrir dónde se hizo, con qué cámara y sus características técnicas.

¡Aquí tenéis las primeras nominadas!

Foto #1

Foto #2

Foto #3

Foto #4

Foto #5

9 comentarios:

  1. Dudé entre la 3 y la 5... la 3 es una escena interesante (aunque creo que el encuadre sería mejorable, pero yo soy muy tiquismiquis en eso, jeje), pero los colores de la 5 son irresistibles! Así que votada la 5 :)

    ResponderEliminar
  2. A mi me gusta la 2, pero como más indentificativa con el lugar, voto la 3.

    ResponderEliminar
  3. Gracias por los comentarios, nos encantan! Recordad que para que vuestro voto cuente para el resultado final teneis que ir al apartado de votaciones en el lateral derecho.

    ResponderEliminar
  4. Hem d'escollir una??????? Òndia... Q difícil... Ok, ok, ja votaré només una...
    Per cert fleumes, q no em vaig poder acomiadar de vosaltres. Us vaig trucar, però no vaig tenir sort, llàstima! Doncs res, molts petons, bon viatge i desitgeu q el camí sigui llarg, ple d'aventures, ple de coneixences. [...] I si la trobes pobra, no és que Ítaca t'hagi enganyat. Savi, com bé t'has fet,
    sabràs el que volen dir les Ítaques. Un petonàs per les dues des de saragossa!!!

    ResponderEliminar
  5. Hola guapessss! Quines fotos més xules! Es nota que vam triar bé la càmara no...?? Vaaaale també sou bones fotògrafes! Tot i que la 5 té uns colors increïbles em quedo amb la 3, em sembla impressionant...
    Un petonarru!
    La_Bernis

    ResponderEliminar
  6. Jo voto la #3 tot i que em sobren el fanal i el foco (tiquismiquis 2) :)
    abraçada de les grosses!
    M.

    ResponderEliminar
  7. Les tres darreres són les que més m'agraden... com que, a més de tiquismiquis, sóc un quali, us deixo la meva valoració aquí i després de menjar-me les ungles ho faré al lateral.

    La #3 és una molt bona escena, però coincideixo amb el Marçal: llàstima del fanal i trobo a faltar una mica més de l'interior de l'edifici que hagués enriquit molt el joc de llums.

    La #4 m'agrada molt. És la que té més punts, però hagués fet una o dues passes més en darrera per guanyar aire a dalt i a l'esquerra.

    De la #5 no us en dic res. Ja sabeu que us ha quedat preciosa!

    Què bé!!! M'encanta poder seguir el vostre viatge a través dels vostres ulls!!!

    ResponderEliminar
  8. La 5 té uns colors impressionants, però em quedo amb la 4...

    molts petons guapes!!!!

    Didi.

    ResponderEliminar